reede, 23. oktoober 2009

Nädal -19, R

Eile oleks plaani järgi pidanud trennipäev olema, aga kool rikkus selle natuke ära. Tegelikult olin ma muidugi ise rohkem süüdi, hommikul oleks piisavalt aega olnud jooksmas käia, aga olin laisk ja mõtlesin, et lähen õhtul. Õhtul oli vaja lugeda 5 artiklit + valmistuda üheks case studyks, ehk jooksmine jäi ära. See jäi natuke kripeldama ja tegin seetõttu täna nädalasisese lühema jooksu ära.

Paraku olin eelmine kord unustanud GPSi välja lülitada ja selle avastamisel unustasin jällegi laadimise ära, nii et täna pidin aku säästmiseks ilma GPSita jooksma. Häda sellest suurt ei olnud, pulsikella jaoks vurtsu jätkus ja kaardi pealt tegin kindlaks ka oma jooksutee pikkuse ja saan ühtlasi selle siia üles laadida, lihtsalt niisama.

Jooksu lõpus tegin pargis veel natuke harjutusi. Pulss kipub muidugi kõrge olema (165 kanti, tõusul 175), aga täna tundus, et ka jooksutempo kippus vägisi lustakaks, va Perlani järsematel tõusudel, kus ma meelega teosammul liikusin. Igatahes jooksin ma natuke rohkem, kui arvanud oleksin.

Alustasin kell 1805, oli juba pime, seetõttu püsisin valgustatud radadel. Tibutas kergelt vihma, aga oli soe, +5C.



Tegevus: jooks (sörk)
Kestus: 43 min
Distants: 6.8 km
Pulss: keskmine 165, max 210
Kaloreid: 490

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar