kolmapäev, 28. oktoober 2009

Nädal -18, K

Ahhaa! Täna olin targem ja tegin nädalasisese jooksu algava intensiivse koolisessiooni hõngu tundes juba varem ära. Hommikuti jooksmisel on ka loodust säästev argument, sest niimoodi käin ma ainult ühe korra päevas pesemas. OK, Islandil see argument hästi ei müü, sest vett ja tasuta elektrit on neil siin küllaga.

Igatahes väike jooks Perlani metsadesse jälle. Sombune, paar piiska vihma, natuke tuult, temperatuur ei jäänud bensukast mööda joostes silma. Pulsikell viskab aegajalt vimkasid, tagasitulles näitas vahelduseks 125, mis kindlasti ei olnud õige. Paraku ei saa ma oma pulsikella kohta üleüldse erilisi kiidusõnu öelda, kaasasolev tarkvara on täiesti kohutav, nii et oma närvide säästmiseks ma kella ja arvutit ei ühenda.

Tegevus: jooks (sörk)
Kestus: 43 min
Distants: 7km
Pulss: keskmine 155, max 195
Kaloreid: ??

Enne lõppu veel 6 min venitusi ka vahele.

---------------------------------------

Niih, täna juhtus lausa selline ime, et tegin kaks trenni päevas - lihtsalt esimene loengupäev ei kujunenud nii hirmsaks, nagu ma arvasin ja ootamatult oli õhtul aega ülegi. Autoomaniku mugavusi kasutades läksin siis Klifurhusidisse kohale. Soojenduse alustuseks märkasin oma imestuseks, et hommikul tehtud venituste mõju oli täiesti tunda - paindusin selgelt paremini kui muidu.

Ütleme nii, et ronimine oli tavapärane, ehkki ma keerulisi radasid väga ei näppinud.
Sõrmelaud. Tavapärane 10-min algaja harjutuste seeria. No aru ma ei saa, kuidas need algajad nii hästi rippuda oskavad. Lõuatõmmete arv on väike, see on kökimöki, aga rippumised on rasked, kukun enne maha, kui aeg täis saab.

Jõusaalinurk. Kuskilt olin lugenud, et hea sõrmede harjutus on kangi sõrmedel ülespoole veeretamine. Sõrmelaua efekt pidi suuresti olema närvisignaali parandamine, aga jõu suurendamiseks on hea raskusi liigutada. Väikse proovimise peale jõudsin järeldusele, et mulle sobib 20kg kang, mida ma siis 10x üles-alla sõrmede peal rullisin. Korralikuks trenniks oleks jällegi vist pidanud vähemalt kolm seeriat tegema, ütleb tagantjärele tarkus.

Kuna ma juba kangiga mässasin, siis üritasin meelde tuletada, mismoodi lamades surumine käib. Kunagi ammustel aegadel surusin ma vist 60 või 65 kilo, mis iseenesest on 70 kilose kaalu juures vähevõitu. Seekord ma õnneks proovisin ainult 50 kiloga, mida ma jaksasin liigutada 5+3+3 korda.. Njah, seda ma tegin rohkem huvi pärast.

Väikesed hantliharjutused (randmega hantli tõstmine, lendamine, kämblaringid) otsa nende lihaste jaoks, mis ronides koormust ei saa. Uurisin alt poekesest, kas neil on mingit sõrmede treenimise vahendit. Oli ainult mingisugust savi, mida voolida, see mulle ei imponeerinud.

Pärast jõusaalinurka olin vist natuke sassis - lugesin ajakirju, kõigepealt saksakeelsest, siis sain aru, et peaks inglisekeelse võtma.

Kõige lõpuks proovisin nüüd viimaks ära selle pöörleva redeli, mis negatiivselt lakke läheb - ronisin käte jõul üles ja hakkasin siis natuke liiga kiiresti alla tulema. Võimalik, et see on mu siiani esimene ja ainus positiivne ebaõnnestumine ehk täiesti ootamatu kukkumine K-husidis. Metallpulgad olid libedad ja käed olid sodid, nii et potsatasin alla, näoli matile. Matt oli pehme.

Tegevus: ronimine (bouldering)
Kestus: 70 min trenniaega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar