kolmapäev, 14. oktoober 2009

Esimene trennilaadne asi

Täna tegin midagi, mis võiks pms trennina kvalifitseeruda. Päeval kutsuti ujuma, ma siis läksin. Kohale jõudes meenus, et ma ei ole midagi söönud ja võtsin ühe hotdogi. Muud nad siin eriti ei müü. Ei tundu eriti targa tegevusena..

Igatahes, ma tuletasin meelde oma vana KalevSpas tehtud kava: ujusin 50m basseinis 1km (20 basseinipikkust).

Alustuseks 10 basseinipikkust rahulikus tempos rinnuli, siis vaheldumisi üks basseinipikkus krooli ja üks rinnuli. Kokku läks 26 minutit. Ujusin rahulikult, aga ega kiiremini poleks vist saanud ka.
Kroolimist ma ei oska lõdvalt erit pikalt teha - tahaksin edaspidiste ujumistega kroolitud distantsi pikkust tõsta.

Hiljem pladistasin niisama vees ja käisin kuumaveetünnides. 44 kraadine tünn ei tundudnuki hirmus kuum, hoopis mõnusalt lõdvestav. Ei tea, kuidas kuumaveetünnides istumine mõjub. Ma usun, et mitte halvasti.

Kurioosset: Kõrvalstaadionil käis jalgpallimäng Island-LAV, mille võõrustajad 1-0 võtsid. Hotdogijärtsus olid kaks islandlast, kes mängule läksid. Ütlesin neile, et ma loodan, et nad võidavad, ise seejuures sellesse mitte uskudes. Kui värav löödi, oli see basseinis selgelt arusaadav.

Tegevus: ujumine
Kestus: 26 min
Distants: 1km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar