teisipäev, 3. november 2009

Nädal -17, T

Stana tuli ootamatult välja mõttega ujuma minna. Ise mõtlesin ronimise peale, aga käed andsid veel natuke tunda laupäevast ja nii oligi ujumine hoopis parem mõte.

Seekord üks uus ujumiskoht. 25m bassein. Lühema pikkuse pärast tegin oma tavalise rütmi ümber, ja nagu poole peal taipasin, raskemaks. Ujusin 250m rinnuli, 250m krooli, 250 rinnuli ja veel 250 krooli. Stana ise ujus ka terve kilomeetri ära, mitte palju aeglasemalt kui mina.

Vahepalaks: Stana rääkis, et pühapäeval, kui mina korterikaaslastega ringi käisin, siis tema läks koos kahe teise vahva tšehhi tüdrukuga (Barbora ja Martina) linna lähedale matkama. Matka käigus tekkis neil eriarvamus, millisest riigist mina olen. Olevat olnud kolm erinevat pakkumist kolme erineva Balti riigiga. Õiget vastust teadis Barbora. Teen olukorra parandamiseks täna väikese filmiõhtu Eesti kinokunsti tippteosega "Jan Uuspõld läheb Tartusse".

Veerand kilomeetrit järjest kroolida on minu jaoks päris raske, peamiselt õlgade jaoks käe tõstmine.. Ainus järeldus sellest saab olla, et ju siis on kasulik.

Pärast muidugi traditsiooniliselt kuumaveepotti pehmeks keema.

Tegevus: ujumine
Kestus: 24 min
Distants: 1km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar