reede, 27. november 2009

Nädal -14, R

Täna jälle Klifurhusidis, aga seekord koos Niki ja Bobbyga. Oli palju lõbusam kui muidu, kuigi suure osa ajast kulutasin sellele, et neile lihtsamaid radasid otsida ja ette näidata.

Laste jaoks oli mingi ahviraudtee tehtud, nii et nad said ülevalt rõdult saali teise otsa sõita. See vähendas kõvasti võimalike radade arvu ja ma olin päris pettunud, aga õnneks võeti see asi peagi maha.

Kaks kutti oli seal, kes ka homme jääd ronima tulevad. Üks tundis mu ära ja uuris, kust ma olen. Vastust kuuldes hakkas minuga vene keeles rääkima. Ta oli aasta Nižni Novgorodis vahetusõpilane olnud ja rääkis umbes samal tasemel vene keelt nagu mina. Samas, tänavapildis olen ma siin nii palju vene keelt kuulnud, et praktikavõimalustega tal siin küll kitsas ei tohiks olla.

Valmistun vaikselt homseks jääronimiseks ja avastasin, et minu uute saabaste jaoks oleks vaja kasse lühemaks reguleerida. Samas on keegi tobu need mutrid seal nii kõvasti kinni keeranud, et oma Leathermaniga ma ühte kassi reguleerida ei saa. Pean vist homme lisaks kirkadele kassid ka laenutama..

Trenn oli üldiselt hea. Sõrmelaud korralik. Lõuatõmbed kohe otsa ja sellepärast tulid kehvakesed 10+7+5+4+3=29. Hantlid, minek.

Tegevus: ronimine (bouldering)
Kestus: 90 min

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar