kolmapäev, 4. november 2009

Nädal -17, K

Vahel võib tunda rõõmu ka väikestest asjadest. Täna tundsin sellest rõõmu, et olin unustanud eelmisest ronimisest sokid kotist välja visata. Olin nimelt unustanud ka uued sokid sinna sisse panna.

Igatahes ronimine oli täitsa ilus. Roheline rada, millega mul paistab olevat mingi mentaalne blokk, oleks peaaegu esimesel korral alistunud. Ootamatult sain vasaku käe enne viimast lõpukivi täiesti vabaks ja oleks võinud põhimõtteliselt selle lõpukivini välja ka sirutada.. aga oleks on oleks. Mul on vist juba üsna sügavale sisse juurdnud, et eelviimasest kivist ei tohi viimase võimaluseni kinni hoida - aga täna oleks pidanud seda tegema. Millegipärast on kõigi radadega nii, et esimesel katsel ronin ma neid paremini kui järgnevatel. Aga iga trenni esimesed katsed on järjest lootustandvamaks läinud, nii et ehk järgmine kord..

Aga see-eest tegin ühe mitte väga keerulise, aga pikalt negatiivse raja kaks korda järjest puhtalt ära, see pole varem õnnestunud. Ja siis veel ühe suhteliselt pisikeste kividega raja tegin esimest korda ära. Ja kõige selle juures on huvitav, et käed eriti nagu ei väsinudki. Ühesõnaga, ma olen rahul.

Pärast tavapärane sõrmelaua harjutuste sessioon ja lõuatõmmete seeria. Vahetasin lõuatõmmete tegemise koha sõrmelaua nukkide asemel tavalise toru vastu. Ei tea, kas selle või millegi muu pärast, aga täna tuli maksimaalse tõmmete arvu seeria nõrgem: 10+6+5+4+3.

Siis veel natuke jõusaaliharjutusi ja oligi kõik. Läksin täna bussiga trenni ja sain seetõttu veel pool tundi ajakirja lugeda.

Tegevus: ronimine (bouldering, harjutused)
Kestus: 95min

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar