esmaspäev, 16. november 2009

Nädal -15, E

Täna oli supertrenn!

Ma ei tea, kas asi oli selles, et viimasest K-husidi külastusest on möödas 5 päeva või selles, et ma olin rõõmus, et mul õnnestus kirkad Prantsusmaale tagasi saata, aga täna ma tegin rohelise raja lõpuks ära.

Esimese korra ronisin seda lihtsalt niisama, eriti midagi ei mõelnud ja lihtsalt liikusin sujuvalt eelviimaselt nukilt viimasele edasi, sest see paistis kuidagi.. lähedal. Korralikku haaret ei õnnestunud saada ja ma pidin alla hüppama. Sain kohe natuke pahaseks, sest tegelikult oleks ju võinud seal vist natuke pusida ja haaret kohendada. Seega tulistasin kohe uuesti ja pms kõik samamoodi, ainult et nüüd siis üritasin viimasel nukil haaret natuke kohendada. Ma kukkusin alla! Täiesti puhtakujuline positiivne ebaõnnestumine, ma ei mõelnud võimaliku kukkumise peale, aga korraga tulid käed nukkide küljest lahti ja ma sadasin 4-5 meetrit alla, selili matile. Nagu arvata võib, ei olnud see kukkumine midagi erilist, kui välja arvata, et see oli mul K-husidis esimene..

Läksin ja võtsin oma talgikotist natuke talki, ja siis läksin ja ronisin selle raja ära. Sel korral sirutasin lihtsalt natuke hoogsamalt, nii et sain vasaku käe jaoks kohe hea haarde, ja siis jäi üle ainult parem käsi juurde tuua. Tehtud!

Pärast tegin veel peaaegu ära rohelise traaversi, lõpus lihtsalt väsisin ära. Lisaks proovisin veel mõningaid uusi radu, mille kõigi puhul ka tundus, et võõrastel radadel jääb lihtsalt vastupidavusest puudu. Kui nukke juba tean, siis ronin suhteliselt ökonoomselt ja kindlalt.

Tavapärane sõrmelauaseeria, tundus ka suht ok. Lõuatõmbed jätsin ära, tegin 3x10x40kg rinnalt surumist hoopis. Raskus muidugi väike, aga see vist on optimaalne minu jaoks. Hantlid otsa, oligi kõik.

Tegevus: ronimine (bouldering)
Kestus: 70 min.

Kuna pidin bussi peale minema, siis kiirustasin veidi. Lõpuks oleks võinud 10 min kauem olla.

1 kommentaar: