laupäev, 5. mai 2012

Teistmoodi jooks

Vahepeal on siin loetud-nähtud artikleid paremast jooksutehnikast. Kokkuvõte, olen nõus, et joosta ei tohiks üle kanna. Nagu mina enamasti jooksnud olen. Kuna Galloway käimisega vaheldumisi jooksmise plaan lubab jooksutehnikat hästi kontrollida, siis seda ma ka teinud olen viimastel kordadel. Täna jälle.

Esimesel poolel jooksust õnnestub tehnika kontroll hästi, ja sellel on selge tulemus päris suure kiiruse näol. Samas kaasneb kiirusega ka üsna suur energiakulu, mis trenni mõttes võibolla nii hea ei olegi. Aga kuna üks minu eesmärk on siiski ka võrdlemisi kiiresti joosta, siis on kõik hästi ja olen rahul.

Piritale jooksin nagu ikka 22 min. Kui tavaliselt jõuab selle ajaga peaaegu obeliskini, siis nüüd mitusada meetrit edasi Micheal Parki märgini. Tagasiteel hakkas tuul hullu moodi vastu puhuma (ilmselt aitas tuul esimesel poolel samas kõvasti kaasa) ja seda otsa sai juba 30min joosta.

Tegevus: jooks
Kestus: 52
Distants: 6.8km


Reede õhtul alpinismitehnika harjutused koos kolme sõbraga. Palju ei jõudnud, aga saime jälle targemaks. Homme uuesti.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar