teisipäev, 13. aprill 2010

Nädal 7, T

Väidetavalt eelmisel korral, kui ma Grithile kaebasin, et uusi radu oleks vaja ja ära läksin, hakkasid mehikesed kohe pärast minu lahkumist vastavalt tegutsema. Täna oli seega täiesti uus pilt jälle. Kuidagi väss oli peal ja seetõttu millegi väga vingega hakkama ei saanud. Need rajad, mida ma ronisin, olid ikka sellised lihtsakesed.

Pärast lõuatõmbed olid huvitavad: 15-8-4-4-4. Ühe korraga polegi varem 15 tõmmanud. Seal saalis on üks kaldus redel, mida mööda lae alla saab ronida (käte jõul). Minu jaoks üsna keeruline - sisuliselt ühe käega lõuatõmbeid vaja teha, ja ei tule hästi välja.

Hantlid, Grithi näidatud sadistlikud harjutused. Aeg jälle lendas, aga sellest polnud lugu, sest noh, ma olen praegu ka ajutiselt Inimene.. Lugesin hoopis veel lõpuks mingit ilusat läikivate piltidega raamatut, milles küll rohkem väga midagi asjalikku ei olnud, kui heade ronimiskohtade pildid.

Tegevus: ronimine (bouldering)
Kestus: 90 min

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar