laupäev, 31. oktoober 2009

Treeningplaan 1.1

Andsin blogi alguses lubaduse, et teen oktoobrikuu jooksul treeningplaani valmis. Käes on oktoobri viimane päev ja siin me nüüd siis oleme..


Kahjuks ei ole mul käepärast kunagise M2 koolituse materjale, mis mind korraliku ronimise treeningplaani tegemisel aitaks. Olen see-eest tuhninud läbi terve hulga veebilehti, millest parim on minu meelest see. Kahjuks ei ole head plaani ka sealt võtta :/


Oktoobrikuise eksperimendi käigus olen igatahes jõudnud järelduseni, et ammune maletarkus "ka halb plaan on parem, kui plaanita mäng" peab täielikult paika.


Niisiis, minu pooleldi ise põlve otsas tehtud ronimisplaan on järgmine:
Käia nädalas vähemalt kaks, aga parem kolm korda ronimas, kuid seejuures mitte rohkem, kui kaks päeva järjest. Sellega suureneb algne kahe treeningkorra lubadus nüüdsest kahe vastupidavuse ja kahe ronimistrennini.
Pidada ronimisel silmas eelkõige kvaliteeti, mitte kvantiteeti. See tähendab, ronida suhteliselt lihtsaid radu võimalikult puhtalt ja teha ronimistehnika harjutusi.
Teha treeningkordade lõpetuseks sõrmelaua seeriaid, sest ma usun jätkuvalt, et haardetugevus on kõige nõrgem koht.
Teha lisaks sõrmelauale käte ja kehalihaste jõuharjutusi, sest see on nõrkuselt järgmine koht.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar