pühapäev, 25. oktoober 2009

Nädal -19, P

Täna siis pikem jooksuots. Kohe hommikul peale ülestõusmist. Kuskilt olen lugenud, et hommikul kohe peale ärkamist jooksmine pidi selles mõttes hea olema, et siis harjub keha oma energiatagavara rasvadest ammutama, mitte tavapärastest kiiremini ammenduvatest allikatest. Füsioloogia on mulle natuke segane, pean tunnistama.

Igatahes, juba hommikul vara ca 1000 õue lippama. Ilm väga ilus: sombune, täiesti tuulevaikne, +3C. Vahelduse mõttes jooksin seekord ümber lennuvälja. Üle lahe paistis Keiliri püramiid väga mõjusana, uskumatu, et see on alla 400m kõrge. Laht oli sile nagu tiik. Kuna ilm oli nii vaikne, siis oli tunne, et jooksma peab ka hästi vaikselt..

Esimesed 5 kilomeetrit olid täiesti hämmastavad selle poolest, et pulss püsis ca 155 juures, vahepeal alla 150 isegi, ehkki ma tegin tempo mõttes täiesti tavapärast jooksu. Jooksu teisel poolel ärkasin siiski üles ja pulss kosus ka 165 juurde. Päris paaril viimasel kilomeetril tekkis isegi kerge maksapiste.

Pargis tegin tavapäraselt 5 min venitusharjutusi. Ronimise soojendust tehes on selgelt aru saada, et tavapärane kesine painduvus on jooksutrennidega veelgi vähenenud, nii et ma peaksin vist nende harjutuste osas veel põhjalikum olema.

Nüüd lähen sööma.. ja loodan, et mul külmkapis ikka midagi on, sest muidu oleks vist ikaldus, peaksin autoga kooli sõitma, sest seal on pood pühapäeviti lahti.

Edit: käisin õhtul poes ja korraga tundsin suurepärast šašlõkilõhna. Nina järgi pöördusin ümber ja nägin.. hot-dogi vorsti, mis rullidel särises. Ma olen täna vist peamiselt taimsetest asjadest ja piimatoodetest toitunud, nii et isegi hotdog tundus ülimalt isuäratavana. Ma siiski ei võtnud seda. Eks ma vist nüüd õhtul teen siis midagi muud mittetaimset.

Tegevus: jooks (sörk)
Kestus: 63 min (+5min muud)
Distants: 10.4 km
Pulss: keskmine 157, max 203
Kaloreid 734

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar