kolmapäev, 14. oktoober 2009

Algus

Selle blogiga saab teoks kauahautud mõte hakata treeningpäevikut pidama. Varasemad katsed on kuulsusetult nurjunud, loodetavasti läheb nüüd paremini.

Eesmärkidest.
Üks eesmärke on oma teadmisi täiendada. Pean endale tunnistama, et kuigi ma olen lapsest saati peaaegu kogu aeg mingisuguste trennidega seotud, on mu arusaamised treenigprotsessidest ikkagi üsna puudulikud, nii et ma ei oska tegelikult kuigi targalt trenni teha.

Ehk et esimene eesmärk on uurida kirjandust ja koostade endale mõistlik treeningplaan. Tahan selle ära teha oktoobrikuu jooksul.

Teine eesmärk on natuke laialivalguvam, aga ma olen üsna kindel, et igasugust trenni tehes võiks olla mõttes mingisugune tase, milleni tuleb jõuda. Siin läheb asi natuke keeruliseks, sest minu lemmikspordialadel alpinismis ja orienteerumises on tulemusi üsna keeruline mõõta. Ma tahan saada paremaks kaljuronijaks ja olla paremas vormis pikaajaliseks liikumiseks. Kaljuronimise suhtes ei oska esialgu mingisugust mõõdupuud välja valida, aga liikumise koha pealt mõtlesin, et aasta pärast on tulemas jällegi suurepärane tallinna sügisjooks. Arvan, et ambitsioonikas, aga realistlik eesmärl on joosta poolmaraton alla 1 tunni ja 40 minuti.


Kolmandaks on lihtsam, järjepidavuse eesmärk. See on vajalik selleks, et mitte lasta laiskusel endast võitu saada. Hea sõber E:r on päris pikalt oma kriteeriumitest kirjutanud, aga ma valin esialgu midagi lihtsamat: teha igal nädalal vähemalt kaks treeningut.

Praegu arvan, et nendest kolmest punktist piisab. Treeningplaani tegemisel võib kava ilmselt natuke täieneda.

Ma loodan, et Helen aitab mind sellega, et kui ma oma lubadusi söön või treeninguid blogisse üles ei tähenda, siis ta vaikselt annab mulle sellest teada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar