neljapäev, 15. oktoober 2009

Treeningplaan 1.0

Tänase päeva tegevuseks oli internetiavarustest sobiva treeningplaani leidmine.

Pool tööst on tehtud, olen leidnud sobiva jooksutreeningu kava. Ronimispetsiifilisi kavasid on ka, aga päris sellist, nagu ma tahaksin, et ole veel leidnud.

Kasulikuks osutus RunInfinity veebileht, kus oli viiteid mitmetele erinevatele plaanidele. Kuna minu ajagraafikut ajab kool üsna palju sassi ja ma tahan jooksutrenni sisse põimida ka ronimistrenne, siis sobis erinevatest plaanidest paremini Jeff Galloway oma, mis on 17 nädalat pikk originaalis. Teine mulle meeldinud plaan oli Hal Hilgdonilt. See on lühem (12 nädalat) ja intensiivsem ja minu meelest mitmekesisem ja seetõttu huvitavam. Samas ei jätaks see eriti palju aega muud sporti teha ja see mulle ei sobiks. Selles mõttes on mul palju aega, et nädalaid on ohtralt.

Poolmaratoni võistlus on Galloway (GW) plaanis 15. nädala pühapäeval. Kuna on võimalik, et suvel õnnestub minna kolmeks nädalaks mädegesse, siis sättisin ma plaani nii, et mõtteliselt toimub poolmaraton 13. juunil, millele järgneks kaks koormust maha võtvat nädalat ja siis alpilaager. Pärast alpilaagrit oleks pisike puhkus ja siis ma arvan et võiks jätkata sedasama plaani uuesti sellisest kohast, et tegelik tallinna sügisjooks jääks ettenähtud võistluspäevale.

Selliselt planeerides peaksin ma GW plaaniga alustama 1. märtsil. Sinnani on umbes-täpselt 20 nädalat, millest 3 ma kannan aastavahetuse tõttu maha. GW plaani järgi tuleb kahel päeval nädalas teha kolmveerandtunnine kerge jooks ja pühapäeviti järjest pikenev pikk jooks. Vabadel päevadel võib teha muid spordialasid. Ma arvan, et nendel 20-l eelnädalal proovin ma 2 korda nädalas teha seda kerget jooksu ja ühel-kahel päeval kas ronimist, ujumist, matkamist või mõnda muud sporti, mis ette tuleb. Aga see selgub täpsemalt siis, kui mul on ronimise treeningplaan tehtud.

Tegin endale vahva Exceli tabeli ka, vaatan nüüd, kas õnnestub seda kuidagi postitusele külge pookida. Seal sees on treeningutest täpsemalt juttu. Pms on sama info GW veebilehel ka olemas, aga Excelis teisendasin miilid kilomeetriteks, nii on mul lihtsam.

Edit: selgub, et failide üleslaadimist blogger kahjuks ei toeta, pean endale miski muu koha otsima selle jaoks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar