neljapäev, 25. märts 2010

Nädal 4, N

Tavapärane neljapäevane jooks. Temperatuur harjumatult madal, lausa nulli ringis. Suured magavad pardiparved.  Perlani metsa vahel nägin küülikut. Kollast. Noor vist alles. Istus teine raja peal ja vaatas, kuidas ma lähemale tulin. Jooksis eest ära. Siis astus rajalt kõrvale ja vaatas kahe meetri kauguselt, kuidas ma mööda jooksin. Kaugelt vaatasin, et kass, kollane. Aga ei, küülik mis küülik. Tulin paari minuti pärast tagasi sama rada, istus endiselt seal raja kõrval ja vaatas mind suurte silmadega. Kui ma nüüd meenutan, siis tegelikult olen ma (ilmset sedasama) küülikut ükskord varem ka sealsamas näinud. Ma arvan, et tegemist on kellegi kodust plehku pannud loomakesega - ei usu, et nad muidu seal metsas elaksid, pealegi ei tundunud väga inimest võõrastavat ka.

Küülik tuletab mulle veel selle kohaliku fauna iseärasuse ka meelde, et siin ei ole vareseid. Ma pole näinud. Paistab, et vareste ökoloogilist nišši täidavad rongad. Bussijaama juures on alati suur parv suuri musti ronkasid, kes burgerijäätmete pärast võitlevad. Imelik.

Jooks oli normulks, kui mitte arvata seda, et nüüd on suure teedeehitamise tõttu üks vana tee üles korjatud, mida mööda ma veel teisipäeval miili jooksin. Ehk et paarsada meetrit songermaad on. See pole tore, aga märgid näitavad, et sinna tekib kohe-kohe siiski kergliiklustee. Kas ülejärgmiseks teisipäevaks saaks juba valmis, palun?

Tegevus: jooks (sörk)
Kestus: 40 min
Distants: 6.5 km
Pulss: 151
Kcal: 397

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar