esmaspäev, 1. märts 2010

Nädal 1, E

Nüüd siis alustasin oktoobris eesmärgiks võetud Galloway plaaniga, mille kohaselt võiks millalgi juunis poolmaratoni joosta. Ma küll ei tea, kas ma midagi jooksen ka, kindel on vaid see, et lähen siis mägedesse. Ühesõnaga peaks sobima küll. Kahjuks ei saa ma isegi mai alguses alpinistide igakevadist jooksu teha, sest olen siis endiselt veel Islandil.

See selleks, homme tuleks plaani järgi joosta 30 min. Tegin seda täna, sest homme on eksam. Kohe varsti kerivad need igateisipäevased ja iganeljapäevased jooksud ennast tavapärase 40-45 minutini. Mõtlesin, et ei hakka jändama ja jooksen kohe nii palju, aga täna olid teerajad siiski vastikult libedad ja tuul kippus sildade peal tagasi algusesse puhuma, nii et 30 käis küll.  Oluline muudatus on veel see, et nüüd tuleb jooksmist ja käimist kombineerida - jooksen 4min ja siis 30s kõnnin. Muidu ma sellest eriti vaimustuses ei oleks, aga kuna mul on selgelt normaalse pulsi hoidmisega muidu raskusi, siis tuleb seda teha.

Ühesõnaga, täna siis nii:

Tegevus: jooks (sörk)
Kestus: 30 min
Distants: 4.5 km
Pulss: 156
kcal: 310

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar