esmaspäev, 13. mai 2013

Mai 3. nädal

Matkatehnika võistlused on kohe käes viimaste nädalate postitused suuresti alpinismist koosnevadki.

E
Alpinismitrenn, nuputamine. Jätkuvalt edeneb päris hästi.
T
Alpinismitrenn.
Astangul oli jälle väike kulupõleng, õigemini süütamine, mida ma pealt nägin. Kutsusin tuletõrje, päästekeskus palus ka politsei kutsuda. Süütajad, kari venekeelseid noorukeid, lasi muidugi õigel ajal varvast. Põleng väga kaugele ei läinud ja sündmuse ainus materjaalne kulu oli selles, et tuletõrje ja politsei pidid välja sõitma.
Vinnamisel olin kannatanuks. Selle käigus surid jalad nii ära, et ma enam midagi ei tundnud. Kui laskuma hakkasime, siis vajus mu jalg vastu seina ja väändus hüppeliigesest nii palju, et peale vaadata oli natuke paha. Annemai lasi mu kähku maha ära ja panin oma jala lompi - kui veri jälle käima hakkas, siis mingit valu ei tundud.
Trenn läks muidu hästi.
K
Kuna jalg tunda ei andnud ja viimasest jooksust on alpinismitrennide tõttu juba kaua aega möödas, siis kasutasin võimalust ja käisin jooksmas. Hea, mõõduka tuule ja soojusega ilm. Peale tööd suht tühja kõhuga minek, 3-5 km vahel tundsin jälle nälga, aga pärast 5km see tunne kadus. Väga mõnus oli joosta üldiselt, tekitas häid emotsioone. Lõpuks kokku mingi 11.5+ km ja 62min. Kaal (pärast jooksu) 74.9

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar