laupäev, 9. jaanuar 2010

Uus kuu jaanuar 2010

E. 04.01 tavapärane trenn lasnas u 100 min natuke ronimist, natuke jooksmist ...
R. 08.01 ronimine lasnas u 150 min ronimist ja jooksmist üheskoos poja Jan Erikuga
L. 09.01 umbes 100 min katusel kükitamist ja julgestuse treenimist koos lume lükkamisega
P. 10.01 jääronimine Rannamõisas 4 tundi ehk siis 240 min
E.11.01 tavapärane treening Lasnamäel kokku u 100 min
T. 12.01 jällegi 2,5 tundi ehk 150 min aktiivset lumerookimist
K.13.01madala pulsiga jooks 10 km u 70 min sellest esimesed 5 km 35 min, siis lasin sellegi pulsi täiesti normaalseks u 2 min ning umbes 32 min tagasi koju. joosta oli hea ja kerge.
N. 21.01 puhkepäev
R. 22.01 puhkepäev
L. 23.01 puhkepäev
P. 24.01 Talvine Xdream Jõulumäel õnnestus. läbitud aeg 5:27, kõik punktid võetud.
E. 25.01 Tavapärane ronimistreening Lasnas, umbes 65-70 min seinal, kuid enam rõhku jooksul ja venitamisel umbes 30 min kindlasti ...
T. 26.01 Loeng liikumistehnikast, julgestusest, lumelaviini jäänu otsimine ... (lektorid: Kristjan-Erik Suurväli ja Priit Joosu)
L. 30.01 Jääronimine/päästetöödeks õppused Holmbergi, Timo ja Karuga ... 4 tundi
P. 31.01 Jääronimine täiesti motivabalt umbes 2 tundi.

11 kommentaari:

  1. Ilus pilt. Kõrvalmajal on uhked valgustatud tornid peal :P

    VastaKustuta
  2. Mnjah, nii naisterahva seisukohast oleksin ma oodanud komplimenti, et mina seal pildil ilus olen - kuid jah tõepoolest väga ilus vaade oli ja mitte ainult sinnapoole vaid ka suurte tornmajade poole ...

    VastaKustuta
  3. Hmm.. nüüd ma tean, et edaspidi tuleb öelda lihtsalt ilus pilt - siis saab igaüks just endale sobiva asja valida, mis ilus on :P

    VastaKustuta
  4. Tänud Madis, see kommentaar tõi mu parajalt jaolt matsakaga piki maad ...

    VastaKustuta
  5. Hmm.. ma ei julge nüüd rohkem midagi küsida, kui et kuidas köis siis seekord toimis - kas oli ikka väga libe? Ja kuidas veehülgavusega lood olid?

    VastaKustuta
  6. Veehülgavus priima. ja kiire on köis ka ikka tõeliselt ... kuigi see tähendab nt võistlustelolulist eelist ;) kuigi jah pärast Jaani kommentaare enam võistlustele minna ei julgegi ...

    VastaKustuta
  7. Sinu Icebugide üle on küll hea meel. Kui ma tagasi Islandile jõudsin, siis mulle tundus, et hädasti oleks vaja neid. OK, see olukord kestis ainult kolm päeva.

    Aga mina ootan ka, et millal Kaido kirkad saabuvad.

    VastaKustuta
  8. Hmm, 15-20km on keskmine, 10km on lühike.. Ma pean veel oma eelmise nädala pika 10km millalgi ära tegema. Kas sa kuu lõpus vaatad ka, kui palju kilomeetreid kogunes?

    VastaKustuta
  9. Hetkel pole aega kokkuvõteteks, vaja tulevikuplaanidega tegeleda ;)

    VastaKustuta
  10. Kuidas kedagi ei olnud juhendamas? Kes siis varustuse kohale vedas??

    Ja ma arvan, et paljud köied tunduvad üsna räbalad uue ja ilusa sinise kõrval :P

    VastaKustuta
  11. Juhendamas, jah oli Sims - istus peamiselt kusagil nõlval ja jõi õlut, vahepeal ronis ilma kiivri ja julgestuseta niisama nõlaval

    VastaKustuta