laupäev, 23. jaanuar 2010

Nädal -6, L

Ronimine ja ujumine ühendatud.
Käisin kõigepealt K-husidis. Traavers edeneb hästi, must rada mitte eriti. Täna oli kohal kaks islandi tsikki, keda Eestis võiks õdedeks pidada, aga arvestades siinset inimeste suurt sarnasust, siis ilmselt olid kaks juhuslikku tüdrukut. Igatahes üks neist oli umbes sama pikk kui mina, aga mulle tundus, et seejuures minust laiemate õlgade ja jämedamate kätega. Mitte et oleks kole tüdruk olnud, aga võibolla oli lihtsalt ujuja. Teine oli natuke tagasihoidlikumate mõõtmetega, aga ronis see eest hästi. Proovis ka sedasama musta rada, kus mina ronisin. Alguses ei roninud päris puhtalt, aga lõpu, millega mina hakkama ei saa, tegi ilusti ära. Ahhaa, kasutab sööstuks hoopis vasakut jalga, pole paha, mõtlesin. Seejärel ronis ta uuesti ja läks seekord parema jala pealt üles - täpselt sellest asendist, millest mina olen juba väga palju kordi proovinud. Oehh.. Üks kutt oli tal ka kaasas, see ei saanud selle rajaga ka palju paremini hakkama kui mina.

Tegevus: ronimine (bouldering)
Kestus: 60 min

-----------------------------------
Tagasitulles käisin Laugardalslaugist läbi. Ilm oli täna eriti kahtlane, soe (+6C), aga väga tuuline ja vihma tuli ka kõvasti. Riietusruumist õue minek oli jälle päris paras tegemine. Ujusin seekord pisut rohkem. Üks poolakas ujus mega palju, hiljem selgus, et ta arvestas basseini pikkuseks 25m ja tahtis 1 km teha. Üldiselt ujumine tundub ikka märksa mõnusam kui enne.

Tegevus: ujumine
Kestus: 33 min
Distants: 1.2 km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar